Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2024
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej gliwicka111.pl oraz świadczonych przez firmę Gliwicka 111 usług wynajmu powierzchni komercyjnych i zarządzania nieruchomościami.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Usługodawca świadczy następujące usługi:
Korzystając ze Strony internetowej, Użytkownik zobowiązuje się do:
Wynajem nieruchomości odbywa się na podstawie indywidualnych umów najmu zawieranych między Usługodawcą a Najemcą. Szczegółowe warunki wynajmu, w tym wysokość czynszu, okres najmu i inne postanowienia, są ustalane indywidualnie dla każdej nieruchomości.
Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na Stronie internetowej były aktualne i prawidłowe, jednak nie ponosi odpowiedzialności za:
Wszystkie materiały zamieszczone na Stronie internetowej, w tym teksty, grafiki, logotypy, zdjęcia, są chronione prawem autorskim i stanowią własność Usługodawcy lub zostały wykorzystane za zgodą właścicieli praw. Kopiowanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych materiałów bez zgody jest zabronione.
Reklamacje dotyczące świadczonych usług można składać:
Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz dane kontaktowe. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. O planowanych zmianach Użytkownicy będą informowani poprzez publikację nowej wersji Regulaminu na Stronie internetowej z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.